1.1 Tento prepravný poriadok upravuje podmienky prepravy osôb spoločnosťou Spiatocka s.r.o., Pajštúnska 3, 851 02 Bratislava, IČO: 55135951 (ďalej len „dopravca").
1.2 Prepravný poriadok je záväzný pre všetkých cestujúcich, ktorí využívajú služby dopravcu.
2.1 Prepravu je možné objednať prostredníctvom webovej stránky dopravcu, telefonicky alebo e-mailom.
2.2 Pri objednávke je potrebné uviesť:- meno a priezvisko cestujúceho,- kontaktné údaje (telefón, e-mail),- miesto nástupu a výstupu,- dátum a čas prepravy,- počet cestujúcich a batožiny.
3.1 Cena prepravy je stanovená podľa aktuálneho cenníka zverejneného na webovej stránke dopravcu.
3.2 Platbu je možné realizovať v hotovosti alebo platobnou kartou pri nástupe do vozidla, alebo vopred bankovým prevodom.
4.1 Cestujúci je povinný dostaviť sa na miesto nástupu najmenej 10 minút pred dohodnutým časom.
4.2 Cestujúci je povinný mať so sebou platný cestovný doklad, ak je to pre danú prepravu potrebné.
4.3 Cestujúci nesmie počas prepravy:- rušiť vodiča,- fajčiť vo vozidle,- konzumovať jedlo a nápoje (ak nie je dohodnuté inak).
5.1 Dopravca je povinný zabezpečiť prepravu cestujúcich v dohodnutom termíne a na dohodnuté miesto.
5.2 V prípade, že cestujúci sa nedostaví na vopred dohodnuté miesto v dohodnutý čas má dopravca právo požadovať od cestujúceho náhradu škodu vo výške vopred dohodnutej ceny prepravy. To neplatí, ak cestujúci vopred zruší prepravu alebo má cestujúci nepredvídateľnú situáciu (napr. zranenie, smrť atď)
5.3 Dopravca má právo odmietnuť prepravu cestujúceho v prípade:- nevhodného správania,- pod vplyvom alkoholu alebo omamných látok,- nedodržania prepravného poriadku alebo v prípade nepredvídateľných situácií ako napríklad živelná pohroma, dopravná nehoda, meškanie atď.
6.1 Cestujúci má právo na prepravu vopred dohodnutej batožiny. Za nadrozmernú alebo nadlimitnú batožinu môže byť účtovaný poplatok podľa aktuálneho cenníka.
6.2 Cestujúci má právo odmietnuť batožinu, ktorá je nadmerne znečistená alebo by batožina nadmieru znečistila vozidlo.
6.3 Dopravca nezodpovedá za stratu alebo poškodenie cenných predmetov (napr. peniaze, šperky, elektronika), ktoré sú v batožine cestujúceho.
7.1 V prípade nespokojnosti s poskytovanými službami má cestujúci právo podať reklamáciu do 7 dní od uskutočnenia prepravy.
7.2 Reklamáciu je možné podať písomne na adresu sídla dopravcu alebo e-mailom. Reklamácia musí obsahovať:- meno a priezvisko cestujúceho,- kontaktné údaje,- popis problému,- dátum a čas prepravy.
8.1 Tento prepravný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom jeho zverejnenia na webovej stránke dopravcu.
8.2 Dopravca si vyhradzuje právo na zmeny prepravného poriadku. Zmeny nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia.
Spiatocka s.r.o. Pajštúnska 3 851 02 Bratislava IČO: 55135951 E-mail: info@transferschwechat.sk